niedziela, 9 października 2016

Wprowadzenie


 Cześć 

    Przychodzę do was z nowym blogiem o Cal'u, nie będzie to moja pierwsza przygoda z blogger'em. Przeniosłam się z niego na wattpad'a po czym postanowiłam odnowić pracę tutaj. Jeśli wyrazicie chęć czytania moich innych prac które są publikowane na wt napiszcie mi tutaj w komentarzu chętnie zacznę publikacje również tutaj jeśli ktoś woli czytać tutaj. Teraz parę rzeczy organizacyjnych:

 - Rozdziały mogą pojawiać się w różnych odstępach czasu; chyba rozumiecie szkoła, treningi, obowiązki, każdy ma życie
 - Nie mam pojęcia czy będzie to krótka czy długa historia, ile zejdzie mi z pisaniem ponieważ jeśli nie będę miała dla kogo pisać nie będę tego robiła to chyba oczywiste
 - Liczę na waszą aktywność jako zachęta dla mnie 
 - WAŻNE: Jeśli już masz zamiar hejtować mnie lub moją pracę proszę rób to z kulturą i prostymi zasadami dobrego wychowania, nie zabronię tutaj wyrażania swojego zdania które może być pozytywne bądź negatywne, ale jeśli ktoś zacznie po mnie " jechać ", wyzywać i różnego typu rzeczy to tolerowane nie będzie
 - Wszelkie pytania nie dotyczące rozdziałów proszę zostawiać pod tym postem; natomiast te związane z rozdziałami pod danym rozdziałem 

UWAGA: Tak tylko napomknę, że ja nie gryzę ani nie pożeram w całości spokojnie można do mnie pisać, chętnie poznaję nowe osoby więc w jakiejkolwiek sprawie, prostych pytań czy zwykłej chęci pogadania proszę pisać komentarze bądź komunikować się ze mną przez wattpad'a na priv.

     Mam nadzieję, że miło będzie wam się czytało moje " wypociny" i jakoś się dogadamy z kulturą i poszanowaniem czyjegoś zdania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz